Leuke demo.
Zelf al ruim een maand in het bezit van een GO-box.
Echter zijn er wel wat foutjes in de software waardoor er bepaalde woorden niet goed worden uitgesproken en dit is vooral het geval bij om die mand en Netflix.
Vooral het uitspreken van bepaalde medeklinkers zoals de letteri, deze zorgen voor problemen en onduidelijkheden .
Op Netflix haalt ze zelfs woorden door elkaar en verbeterd ze zichzelf , zo wordt het natuurlijk wel verwarrend om een film of tv serie te volgen .
De leverancier , op de hoogte gebracht en kijken verder om dit probleem op te lossen . Tot nu toe nog geen duidelijk antwoord gekregen voor deze fouten.
Verder ben ik tevreden over de GO-box hij doet wat hij moet doen jammer van deze kleine foutjes in de software laat ons hopen dat deze snel opgelost zijn dan zal dit toestel een ongelofelijk toestel zijn om gebruik van te maken.
Bedankt voor je feedback. We hebben dit doorgegeven aan Solutions Radio. Hieronder vind je hun antwoord.
“Het belangrijkste is dat Steven in grote lijnen blij is met de GObox. Maar Steven heeft gelijk dat hij vindt dat het verkeerd uitspreken van woorden moet worden verbeterd. (…) Het oplossen van de punten die Steven noemt, zoals het uitspreken van bepaalde klinkers etc is een hele lastige, omdat wij op afstand niet kunnen beoordelen wat daarvan de oorzaak is. Tegen dat punt zijn we natuurlijk al een aantal keren aan gelopen en daaruit is een zeer bijzonder oplossing naar voren gekomen. Als wij zelf niet begrijpen wat de reden is waarom iets niet goed werkt of niet goed wordt uitgesproken in een bepaald TV fragment, kunnen wij de klant vragen (om via een verborgen deel van het menu) een plaatje/screenshot naar ons toe te sturen, waaruit wij waarschijnlijk wel kunnen afleiden wat de oorzaak is en wat we daar aan zouden moeten verbeteren. Het helpt absoluut als mensen zoals Steven hun bevindingen zo nauwkeurig mogelijk rapporteren, want zo komen we verder. In dit stadium is de hulp van de gebruiker onontbeerlijk.”
Best is dus om dit soort vragen altijd door te sturen naar het email adres dat je op het gele papiertje in de doos vindt: helpdesk@go4tv.nl. Bij Solutions Radio kijken ze uit naar je input, je zal zeker snel een antwoord krijgen.
Leuke demo.
Zelf al ruim een maand in het bezit van een GO-box.
Echter zijn er wel wat foutjes in de software waardoor er bepaalde woorden niet goed worden uitgesproken en dit is vooral het geval bij om die mand en Netflix.
Vooral het uitspreken van bepaalde medeklinkers zoals de letteri, deze zorgen voor problemen en onduidelijkheden .
Op Netflix haalt ze zelfs woorden door elkaar en verbeterd ze zichzelf , zo wordt het natuurlijk wel verwarrend om een film of tv serie te volgen .
De leverancier , op de hoogte gebracht en kijken verder om dit probleem op te lossen . Tot nu toe nog geen duidelijk antwoord gekregen voor deze fouten.
Verder ben ik tevreden over de GO-box hij doet wat hij moet doen jammer van deze kleine foutjes in de software laat ons hopen dat deze snel opgelost zijn dan zal dit toestel een ongelofelijk toestel zijn om gebruik van te maken.
Dag Steven,
Bedankt voor je feedback. We hebben dit doorgegeven aan Solutions Radio. Hieronder vind je hun antwoord.
“Het belangrijkste is dat Steven in grote lijnen blij is met de GObox. Maar Steven heeft gelijk dat hij vindt dat het verkeerd uitspreken van woorden moet worden verbeterd. (…) Het oplossen van de punten die Steven noemt, zoals het uitspreken van bepaalde klinkers etc is een hele lastige, omdat wij op afstand niet kunnen beoordelen wat daarvan de oorzaak is. Tegen dat punt zijn we natuurlijk al een aantal keren aan gelopen en daaruit is een zeer bijzonder oplossing naar voren gekomen. Als wij zelf niet begrijpen wat de reden is waarom iets niet goed werkt of niet goed wordt uitgesproken in een bepaald TV fragment, kunnen wij de klant vragen (om via een verborgen deel van het menu) een plaatje/screenshot naar ons toe te sturen, waaruit wij waarschijnlijk wel kunnen afleiden wat de oorzaak is en wat we daar aan zouden moeten verbeteren. Het helpt absoluut als mensen zoals Steven hun bevindingen zo nauwkeurig mogelijk rapporteren, want zo komen we verder. In dit stadium is de hulp van de gebruiker onontbeerlijk.”
Best is dus om dit soort vragen altijd door te sturen naar het email adres dat je op het gele papiertje in de doos vindt: helpdesk@go4tv.nl. Bij Solutions Radio kijken ze uit naar je input, je zal zeker snel een antwoord krijgen.
Beste groeten,
Koen